

Zwroty
Kupiony u nas produkt możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.
Aby to zrobić, wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy i wyślij je nam na adres: ExpressMap Polska Sp. z o.o., ul. Miejska 4a, 01-352 Warszawa lub drogą e-mail na adres sklep@expressmap.pl (przykładowy wzór oświadczenia znajdziesz tutaj).
Zwracany produkt odeślij nam na ten sam adres: ExpressMap Polska Sp. z o.o., ul. Miejska 4a, 01-352 Warszawa nie później niż w ciągu 14 dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oczywiście oświadczenie i produkt możesz wysłać równocześnie, tą samą przesyłką.
Otrzymane od Ciebie płatności (bez kosztów przesyłki zwrotnej) zwrócimy Ci nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania od Ciebie produktu lub dostarczenia nam dowodu jego odesłania do Nas.
Uwaga: nie odbieramy przesyłek pobraniowych oraz paczkomatowych.
Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie.
Zwroty i reklamacje
Jeśli kupiony u nas produkt posiada wady, możesz złożyć reklamację w terminie do 2 lat od dnia jego zakupu (rękojmia za wady).
Reklamowany produkt odeślij przesyłką ekonomiczną na adres ExpressMap Polska Sp. z o.o., ul. Miejska 4a, 01-352 Warszawa, wraz z informacją o przyczynie reklamacji, swoim imieniem i nazwiskiem, numerem zamówienia oraz kopią dowodu zakupu.
W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do reklamacji i powiadomimy Cię o sposobie dalszego postępowania.
Reklamacje dotyczące spraw innych niż rękojmia za wady należy składać za pomocą poczty e-mail na adres sklep@expressmap.pl. Reklamacja powinna zawierać co najmniej imię i nazwisko, adres e-mail, numer zamówienia oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń. W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do reklamacji i powiadomimy Cię o sposobie dalszego postępowania.
Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie.