Tajlandia 3w1: przewodnik + atlas + mapa
Cena regularna:
towar niedostępny
opis
Tajlandia
3w1: przewodnik + atlas + mapa
autor: Katarzyna Byrtek
seria: przewodniki 3w1
data wydania: 2023
data aktualizacji: 2023
format: 12 x 22 cm
liczba stron: 348
oprawa: miękka za skrzydełkami
wersja językowa: polska
skala mapy dołączanej: 1:1 650 000
ISBN: 978-83-8190-303-5
EAN: 9788381903035
Publikacja nagrodzona!
Lśniące od złoceń świątynie Bangkoku, imponujące ruiny Ayutthayi, dawnej stolicy Syjamu, i uginające się pod ciężarem jedzenia uliczne stoiska w Chiang Mai. Zjawiskowa Niebiańska Plaża na Ko Phi Phi, przynoszące ochłodę wodospady Erawan i niezwykły podwodny świat Morza Andamańskiego – barwne ryby zamieszkujące rafy koralowe. Niekończąca się zabawa na Phuket i relaks w hamaku pod palmami na niewielkich wysepkach Zatoki Tajlandzkiej. Zakupy na pływających targach, kurs tajskiego boksu, kąpiel ze słoniem i trekking w dżungli. Harmonia smaków tajskiej kuchni – słynny pad thai, pikantno-kwaśna zupa tom saep, krewetki w sosie curry, świeże sałatki yam skropione sokiem z limonki i słodki ryż z mango. Przewodnik ExpressMap po Tajlandii pomoże odkryć wszystkie atrakcje Krainy Uśmiechu.
Nowa jakość wśród przewodników – wyjątkowe połączenie barwnych opisów i szczegółowych map:
• mapy tras zwiedzania przedstawiające lokalizację wszystkich opisywanych miejsc,
• bogata treść – historia i kultura, przyroda i tradycje, ciekawostki i anegdoty,
• przydatne informacje praktyczne – dni i godziny otwarcia obiektów, ceny biletów, transport publiczny, noclegi, pogoda,
• informacje o lokalnej kuchni i wydarzeniach kulturalnych,
• przejrzysty układ graficzny umożliwiający łatwe wyszukiwanie informacji,
• szczegółowy atlas Tajlandii, w którym zaznaczono miejsca opisane w przewodniku,
• dwustronnie laminowana mapa dołączona do przewodnika.
Producent:
ExpressMap Polska Sp. z o.o.
ul. Jeździecka 1/11, 01-461 Warszawa
e-mail: sklep@expressmap.pl
Region
Państwo | Tajlandia |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.